Reklamacije
Što je potrebno za podnošenje reklamacije proizvoda?
Kako biste podnijeli pritužbu na proizvod, morate nam dostaviti:
- Račun ili drugi dokaz o kupnji (kopija računa, bankovni izvadak, slip kartice)
- Jamstveni list
- Proizvod
Proizvod možete poslati kurirskom službom o vlastitom trošku ili ga donijeti osobno u naš salon na adresi Gorička ulica 1 u Sesvetama.
Ukoliko je reklamacija opravdana, prodavatelj rješava problem vezan uz proizvod i snosi troškove povrata proizvoda kupcu. Ukoliko reklamacija nije opravdana, kupac preuzima reklamirani proizvod ili snosi troškove slanja istog kurirskom službom.
Kako mogu podnijeti prigovor?
Kupac može izjaviti reklamaciju na sljedeće načine:
- Usmeno u izložbenom prostoru
- Telefonom
- Pismeno: primatelj Ignis aurum d.o.o., adresa: Gorička ulica 1, 10360 Sesvete
- Slanjem e-pošte na info@ignis-aurum.hr
Koliko je dana potrebno za rješavanje prigovora?
Za rješavanje prigovora potrebno je 30 dana. Tvrtka Ignis aurum d.o.o. će najprije utvrditi je li reklamacija opravdana, zatim otkloniti nepravilnosti na proizvodu i pismeno obavijestiti kupca o uzroku kvara kao i načinu rješavanja problema.
Usklađenost sa zakonima i proširena jamstva
Pravna usklađenost je 2 (dvije) godine, dok produženo jamstvo predstavlja izjavu samog proizvođača, kojom jamči duža prava od propisanih Zakonom o zaštiti potrošača u Republici Hrvatskoj. U našem asortimanu možete pronaći proizvode koji imaju jamstveni rok od 25 godina.
Također pružamo usluge popravka proizvoda izvan jamstvenog roka uz određenu naknadu.